[Autoliste] Re: par lēnajiem braucējiem

Andris Celms acelms at gmail.com
Thu Jul 28 10:37:23 EEST 2011

Gadaa etak, 2006., kaajaamgaajeeja statusaa viesodamies spb.ru pac,
sveetaa axyjaa, kautkaa izvairiijos no BA3-2109, kursh pillaa tvaikaa
krustojumaa nogriezaas pa labi. Apbraucot uz sarkano sastaajushos
rindu PA TROTUAARU! Lokaalais onka, pie kura viesojos, man
aizraadiija, ka vajagot buut uzmaniigaakam =8-0

--
WBR, Beard