[Autoliste] Re: par lēnajiem braucējiem

Instigater instigater at projektam.lv
Thu Jul 28 09:58:55 EEST 2011

On 28.07.2011 08:50, Juris Knakis wrote:

>     P.S. Pēc Maskavas satiksmes novērojumiem LV man šķiet pieklājības un
>     labas satiksmes paraugvalsts...
>
> -----------------------
> Vispār jau Maskava arī padomjlaikos spilgti izcēlās uz citu
> lielpilsētu fona.Maukšana
> uz 100 un vairāk nebija nekāds brīnums. Un, ja esi ticis tādā
> daudzrindu lavīnā, kura
> nesas ar 100+, tad neko darīt, "jākauc līdz" :-) Tiesa, tad bija daudz
> mazāk auto,
> mazāk sastrēgumu, mazāk apzinātu ļaundaru, bet vienalga, no Maskavas
> atgriezies
> [...]
Jā, bija te viešņas no Maskavas atbraukušas. Brīnījās par to, kā es
braukšanu uz darbu 25 minūtes uzskatu par ilgu, ja viņām ir paveicies
līdz universitātei tikt 1 stundas laikā, citiem ceļš esot vēl ilgāks.
Tāpat priecājās, ka pa ielām ar velo var braukt bez dzīvības draudiem,
tur nekas tāds pat nav iedomājams, jābraucot pa trotuāru un velo ir
jānes cauri tuneļiem zem ielām.

Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn