[Autoliste] Re: Regjistraacijas aplieciibas deriiguma terminjsh

Martins martini.zupa at gmail.com
Thu Jul 28 10:29:43 EEST 2011

Abet normāli. Ja cilvēks ar loģisku domāšanu mierīgi nonāk pie
tranzitīvā secinājuma no kategorijas ja A==B un B==C, tad A==C, tad
redziet kā man to skaidroja varen piekasīgs un nīgrs jurists -
juridskos jautājumos tas ne vienmēr tā būs. Protams, kad būs un kad
nebūs nav ieprtiekš zināms un nav definējams vispārīgam gadījumam  :-)

M.