[Autoliste] Re: par lēnajiem braucējiem

Ojars Krumins hardcore at parks.lv
Wed Jul 27 23:54:06 EEST 2011

On 11.27.7 12:15, Ģirts Karnītis wrote:
> Varbūt tie, kas brauc lēnāk, principā rada mazākus potenciālos draudus apkārtējiem?

NĒ. Draudu potenciālam nav nekāda sakara ar kustības ātrumu. Tam ir
tikai un vienīgi sakars ar stūrētāja sajēgu.

> Ja kāds uz 30km/h ievilks kādam citam sānos - tas būs nepatīkami un bleķi būs jāloka, bet varbūtība iegūt kādu līķi ir diezgan maza.

Pēc šāda principa, ja tiecamies uz ideālu, satiksme ir jāaptur vispār.

> Ja kāds ērglis uz 120 ievilks citam sānos, tad varbūtība iegūt kādu līķi ir stipri liela. Tur arī atšķirība - ierobežot visādus ērgļus, lai panāktu saprātīgu risku tam, ka cietīs citi.

Novērojumi neliecina par ierobežojumu ietekmi uz "ērgļiem".

Ojārs, izmisīgi cenšas uzturēt fleimu...

P.S. Pēc Maskavas satiksmes novērojumiem LV man šķiet pieklājības un
labas satiksmes paraugvalsts...