[Autoliste] Re: par lēnajiem braucējiem

Rich richlv at nakts.net
Wed Jul 27 00:49:27 EEST 2011

On 07/26/11 22:48, Ojars Krumins wrote:
> On 11.25.7 23:05, Rich wrote:
> Es šo frāzi gribētu interpretēt savādāk - kāda <pīp> pēc tiek deklarēts
> ka tie, kas brauc lēnām ir labāki nekā tie, kas grib braukt atrāk? Ja es

ja tu tieshaam to nesaproti ne no legaalaa, ne no tehniskaa skatpunkta,
tad imho visa tava liidzshineejaa izgliitiiba ir bijusi bezjeedziiga.
ceru, ka tomeer saproti, un shis ir tikai taads pacanisms. joprojaam ceru.

> gribu braukt lēnāk kā citi, tas ne kas ka tie citi brauc atrāk kā
> administratīvi atļauts, man principā nav tiesību viņus traucēt. Nav jau

tiiri lai saprastu domu - vai tieshaam tu te atljaavies uzrakstiit "Ja
es gribu braukt lēnāk kā citi, ... [kas] brauc atrāk kā ... atļauts, man
principā nav tiesību viņus traucēt" ?

> naids par to ka brauc lēnām. Bet tad lūdz brauc tā, lai netraucētu
> citam, ja tas ir iespējams.

> Administratīvi palielināt varbūt arī nevajag. Vienkarši vajag deklarēt
> un realizēt, ka policija novēro situāciju un neiejaucas, ja darbība nav
> bīstama. Tas ir, šoferi neviens neaiztiks, ja viņš brauc ātrāk kā ir
> administratīvais ierobežojums vienlaikus neradot draudus citiem.

meegjinot saglabaat pieklaajiibu - neparksteet. vai nu braukt ar
atljauto max, vai runaat par taa palielinaashanu ar normaaliem
argumentiem. ja arguments ir "aatraak driikst braukt tie, kas ir
krutaaki", tad argumentu luudzu uestumt sev.

(var braukt aatraak, ja saprot, ka tajaa briidii uz celja pats ir pidars
un fakin pieklaajiigi sabremzeejas pie visiem leenaakajiem ;) )

> Savukārt CP darbu būt jāvērtē nevis pēc iekasētā soda naudu apjoma, bet
> pēc kustības uzlabojumu priekšlikumu skaita.

piekriitu apmeeram liidz komatam. peec tam iestaajas kaut kaada
nesakariiga utopija. vajag piemeerus, kaapeec ? :)

--
  Rich