[Autoliste] Re: par lēnajiem braucējiem

Ojars Krumins hardcore at parks.lv
Tue Jul 26 22:48:51 EEST 2011

On 11.25.7 23:05, Rich wrote:

> nu beeeeidz, labi saprati, ka tas bija par tavu standarta attieksmi
> "maukshu pofigaa aatraak, uzspljaut uz ierobezhojumiem un to, ka citi
> mani taadaa aatrumaa var arii nebuut gaidiijushi"

Tu ne īpaši uzmanīgi lasi manis teikto, vai arī kļūdies interpretācijā.
Es nesaku ka jāmauc kautkur pofigā atrāk. Es saku, ka ierobežojumiem ir
jabūt adekvātiem un atbilstošiem situācijai.

> nav jau runa par atljautaa aatruma nelielu paarkaapshanu. runa ir par
> pirkstu veezeeshanu, vaimanaashanu par to, cik ljoti tie sliktie leenie
> kaadu te satrauc un to, ka nav tas kriksis kauna saprast - paarkaap, ja
> cits ieveero - piebremzee.

Es šo frāzi gribētu interpretēt savādāk - kāda <pīp> pēc tiek deklarēts
ka tie, kas brauc lēnām ir labāki nekā tie, kas grib braukt atrāk? Ja es
gribu braukt lēnāk kā citi, tas ne kas ka tie citi brauc atrāk kā
administratīvi atļauts, man principā nav tiesību viņus traucēt. Nav jau
naids par to ka brauc lēnām. Bet tad lūdz brauc tā, lai netraucētu
citam, ja tas ir iespējams.

> un, ja tieshaam shkjiet, ka vajag palielinaat - nu tad agjitee par to,
> vaac parakstus, raksti rakstus (tik ne taadus, kaa sheit =) ), ierosini
> likumu un noteikumu groziijumus... ljoti iespeejams, es daudzos
> gadiijumos tevi atbalstiishu :)

Administratīvi palielināt varbūt arī nevajag. Vienkarši vajag deklarēt
un realizēt, ka policija novēro situāciju un neiejaucas, ja darbība nav
bīstama. Tas ir, šoferi neviens neaiztiks, ja viņš brauc ātrāk kā ir
administratīvais ierobežojums vienlaikus neradot draudus citiem.

Savukārt CP darbu būt jāvērtē nevis pēc iekasētā soda naudu apjoma, bet
pēc kustības uzlabojumu priekšlikumu skaita.

Ojārs.