[Autoliste] Re: lukturi, šroti un stikla apsilde

KPL kpl.listes at gmail.com
Mon Jul 25 22:23:00 EEST 2011

> 2. pagaidi, kad būs aizsvīdis, tad ieslēdzot apsildi pārrāvuma vietā atnāks
> vaļā tāds aplītis, tad to vietu ar logu strīpu labotāju arī apstrādāsi
> (maksā kādi 2Ls pudelīte)

aizsviiduma iipatniibas redzamas ljoti iisu laiku un maz izteikti.
Krietni efektiivaak ir iesleegt to apsildi, un tad ar voltmetra abiem
taustiem skarties klaat nestraadaajoshajai striipai, ar kaukaadu 5cm
atstarpi starp taustiem. Tai vietaa kur starp taustiem traapiisies
paarraavums, voltmetrs raadiis borta spriegumu, tur kur paarraavuma
nav - raadiis 0.

Remonteeshanai smaakji var(eeja) kaut statoilos nopirkt, tas sastaavs
kas ar varu (sarkaniigs) man straadaaja labaak nekaa tas kas ar
sudrabu. Uzliimee vajadziigajaa vietaa celinjam abaas pusees izolentas
gabalinjus, kaa trafaretu, tad uzsmeeree smaakji, pagaida, uzsmeeree
veel, un taa vairaakas reizes, un tad izolente jaanopleesh, kameer
viss nav nozhuvis. Iesleegt tai dienaa nevajadzeetu.
Piedevaam pareizaa briidii saaki kustinaat jautaajumu - tas viss
jaadara siltaa un sausaa laikaa, parasti atjeedzas rudenii vai ziemaa,
kad tas ir gruuti panaakams.

--
KPL