[Autoliste] Re: lukturi, šroti un stikla apsilde

Instigater instigater at projektam.lv
Mon Jul 25 20:53:03 EEST 2011

On 2011.07.25. 20:39, Divi Gaa wrote:
> Sveiciens!
>
> Pāris jaut.:
> 1. OpeļAstrai G prasās nomainīt vienu pakaļējo lukturi. Kuri mūsdienās
> ir jēdzīgi šroti, kuros pameklēt? Zinu Elkšņus, kas vēl ir jēdzīgs?
> Pie reizes mok varētu beigto grabažnieka vāka atslēgas mehānismu dabūt.
> 2. Tai pašai Astrai pakaļējā loga apsilde mirst, pa strīpiņai vien,
> tagad jau trīs nestrādā, viena otrai blakus, tieši pa stikla vidu. Ar
> aci pārrāvumus neredz :( Ko darīt, kā būt?
> 3. Dabiskā nāvē nomirušas arī pāris paneļa apgaismes lampiņas. Ja es
> [...]
1. no sākuma ir jēga izfiltrēs ss.lv, tur 90% šrotu jau ir atrodami,
atliek tik sazvons par detaļu
2. pagaidi, kad būs aizsvīdis, tad ieslēdzot apsildi pārrāvuma vietā
atnāks vaļā tāds aplītis, tad to vietu ar logu strīpu labotāju arī
apstrādāsi (maksā kādi 2Ls pudelīte)
3. no sākuma atrodi sava auto detaļu katalogu, tur noteikti būs iekšā,
bet, ja neatradīsi, tad grosā pa godīgu atlīdzību iegādāsi. Nebūs jau tā
kā man, kad E34 lopvagona stopsignālā nāk absolūti unikālas lampiņas,
kas dabonamas tikai pie dīlera pa ieteicamo cenu 6USD gabalā (iekšā 24
gab, 2/3 bija nosprāgušas). Atrisinājās pa 2 dolāriem no ebay diodītes,
pie kolēģa attiecīgās jaudas pretestība, un aptuveni 3 stundu čaklo roku
pulciņš.

Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn