[Autoliste] Re: viela pardomam un diskusijai

Rinalds Egle rinalds.egle at gmail.com
Mon Jul 18 10:11:24 EEST 2011

un cik cilveeki nomirs, ja tu nokaveesi 3min? :) shitie "man
jaasteidzas" absoluutaa vairaakumaa gadiijumu ir vienkaarshi
nekaunjas, kam liekas, ka vinji ir labaaki/svariigaaki par citiem.
patiesiibaa no lohiem nekas nav atkariigs un nekas nemainiisies, ja tu
ieradiisies 5min veelaak.
savukaart svariigi cilveeki nesteidzas - svariigus cilveekus pagaida,
bez vinjiem taapat nekas nesaaksies ;)

Rinalds