[Autoliste] Re: viela pardomam un diskusijai

raimonds.v krani at inbox.lv
Mon Jul 18 10:04:33 EEST 2011

 Man ir jāsteidzas šad un tad, citreiz darba vajadzības , citreiz
 privātas. Neesmu tāds Nostradamus, lai paredzētu visus iespējamos
 variantus. Ar nerviem pa lielam kārtībā un arī laiku plānoju (
 tad kad vispār var runāt par plānošanu) ar rezervi, neesmu
 pe'dējā mirkļa piekritējs.
 p.s. un nevajag pieminēt tikai vienu ļotaku, izrautu no konteksta.
 iemeslu cilvēkiem var būt simtiem. Gribam mēs to vainegribam,
 atzīstam vai nē, bet tas neizmainīs esošo situāciju. Viņa ir
 tāda kā ir, un šīs steigšanās iemesli neatcelsies no mūsu
 viedokļu sakrišanas vai nesakrišanas.
 ramonz
 ======
 Citējot *Ģirts Karnītis <girts.karnitis at di.lv> [1]*:

> 	Ja tev regulāri ir jāsteidzas, tad jāārstē nervi vai
> jāmācās plānot laiks. No rītiem regulāri braucot var redzēt
> ka mežonīgi ir jāsteidzas vieniem un tiem pašiem kadriem –
> laikam viņiem regulāri kāds ļotaks pēkšņi 15 min ātrāk
> izlido.
>

> 	Flegma un bremze
>
> 	Ģirts
>

> 	Piekrītu arī š'adam viedoklim, bet pieturos pie uzskata, ka
> lielāko tiesu steigties gribošo vadītāju, kuri ikdienā ir miera
> mikas, rada un veicina katastrofālā situācija ar satiksmes
> organizēšanu, nepareizām un nepareizi izliktām zīmēm,
> [...]

Links:
------
[1] mailto:girts.karnitis at di.lv