[Autoliste] Re: viela pardomam un diskusijai

Krescendo Paranoja krescendoparanoja at inbox.lv
Tue Jul 12 14:13:04 EEST 2011

 Blīvums, jā- ceļi noslogoti par visiem 100%.
 Piemērs, lidostas ceļš Fiumicīno miestā. Pa joslai katrā
 virzienā. Visu laiku abos virzienos straumē brauc auto. Un
 pēkšņi kādam vajag kreiso (atļauts, btw). Viņš apstājas (aiz
 viņa visi sāk taurēt), un lēnām lien pretējā joslā, līdz tur
 kādam nervi neiztur un tas apstājas (tagad tam visi sāk taurēt,
 koroč, visi taurē) un pirmais auto pabeidz manevru. Citādāk tur
 nevar, gaidīsi kamēr vecs paliksi. Bet ja kāds pretimbraucošs
 tevi nonesīs, vainīgs būsi tu. Un tā visu laiku, pilnīgs pī.
 KH
  Citējot * <janis.prusis at riga.lv> [1]*:

> 	Nu nez, man jau šķiet, ka Eiropā (ar to saprotot ģeogrāfisko
> jēdzienu, kas sevī ietver Eirāzijas daļu līdz Kaukāzam)
> atšķiras tikai samērā maz būtiskas nianses – neviens
> tīšuprāt virsū nebrauc (jo kuram gan ir vēlme pēc tam
> skaidroties un tērēt tam laiku) un taranēt viens otru arī
> netaisās (atkal tas pats – laika patēriņš). Tālā uz
> austrumiem gan var būt nianses, kur no „pārkrutuma” (t.i.
> varas iestādēm ir tikai kasiera vai nekāda loma CSN gadījumā)
> daudzi ir pazaudējuši mēra sajūtu. Man pašam no Eiropas
> „grūtākajiem” punktiem ir atlicis apgūt tikai Itālijas
> [...]

Links:
------
[1] mailto:janis.prusis at riga.lv
[2] mailto:martini.zupa at gmail.com