[Autoliste] Re: viela pardomam un diskusijai

rower rower at delfi.lv
Wed Jul 6 21:43:29 EEST 2011

Hello all!

nesen (Wednesday, July 6, 2011, 8:41:28 PM) ramonz rakstiija:

r> a bet es tak par to pasu.( mans marsruts katru dienu) Norades, zimju
r> logiskums un laicigums ir pilniga dirsa.....Uzcel tiltu pa miljardu,
r> sabuve parvadus, estakades, nobrauktuves...un ar zimem visu sacakare.
r> pagrieziens uz ilukstes tas pats. Pgajusa nedela uzlika zimi "braukt
r> taisni" jau krustojuma vidu ( tiesa gan diez gan augstu) - pohuj, katrs

vispaar - man ar taa vieta ir ljoti regulaara.
ziime, kas tur (IMHO) prasiitos ir "pa kreisi griezt aizliegts"
ar plaakniiti - no 7 liidz 22. un uz saharova ielu - arii.

r> jo neizmanto nobrautuves kas paredzetas lai
r> noklutu pa balkus kvartaliem tur kur tiem vajag.

pag-pag. tiem kam vajag uz purvciemu - piekrоtu - marsh
uz piedrujas vai daarzciema. a tiem, kam vajag uz pljavniekiem ?

liikums "caur blakus kvartaaliem" tur ir пoti ne-mazinsh.

pareizais celjsh uz plv buutu no tilta lejaa uz apli, tad pa
krustpils ielu, katlakalna ielu ?

rowers, cheto netic tam, ka nakts viduu kreisais ir jaaizliedz
_visur_