[Autoliste] Re: viela pardomam un diskusijai

ramonz krani at inbox.lv
Wed Jul 6 20:41:28 EEST 2011

a bet es tak par to pašu.( mans maršruts katru dienu) Norādes, zīmju
loģiskums un laicīgums ir pilnīgā dirsā.....Uzceļ tiltu pa miljardu,
sabūvē pārvadus, estakādes, nobrauktuves...un ar zīmēm visu sačakarē.
pagrieziens uz ilūkstes tas pats. Pgājuša nedēļā uzlika zīmi "braukt
taisni" jau krustojuma vidū ( tiesa gan diez gan augstu) - pohuj, katrs
5tais griež pa kreisi, jo neizmanto nobrautuves kas paredzētas lai
nokļutu pa balkus kvartāliem tur kur tiem vajag. Šonedēl parādījusies
zīme,(dzeltens plakāts), ka mainījusies satiksme krustojumā uzzīmets
braukšanas virziens joslās - pohuj, tāpat griež pa kreisi. Atliek laikam
vēl aizlieguma zīmi uzlikt ka pa kreisi nogriezties aizliegts un uzzīmēt
ceļa apzīmējumus paralēli pārtraukto un nepārtaukto, lao nogrizties
neļautu, bet izgriezties ļautu. Hvz, ko lai tur dara... CP uzsēdina uz
tā krustojuma līdz jaunajam gadam...un panorāmā reklamēt??????....
šodien ievēroju ka kaukāds mīzējanglis ar stūri labajā pusē un dzeltenu
numuru tāpat griezās pa kreisi. Tas laikam liecina ka pamatlietas nav
kārtībā, jeb nu arī kāds beku lauzējs atbraucis brīvdienās un brauc kā
pirms dažiem gadiem.

ramonz
====