[Autoliste] Re: Auto no Krievijas

Juris Knakis lubes at inbox.lv
Sun Jul 3 17:50:59 EEST 2011

  man salikas, ka Ruu vairak par juridiskam nianzem doma, ne fizisku
>  atdabusanu. kautkapec skiet, ka sogad vel puslidz bez problemam,
> tak
>  nakamgad vairs ne - delj kaukadam ES prasibam vai ka tml ari jaunos
> RU auto
>  te vairs ni un ni. to, kur meklejami kolekcionari, Ruu pats zin.
>  m.
 Apmēram tā arī ir - skaidrs, ka atvešana jāorganizē pašam /
 pašiem, jo vairāk
 tāpēc, ka tur ir kaudze ar rezerves daļām, jaunām. A tā
 radinieks savulaik pat
 bija tam verķim nocinkojis visu, ko iespējams utt.. :-)
 Jāpavaicā varbūt Motormuzejā, tikai par jaunu to auto saukt nevar
 - 52 gadi
 mašīnai :-)
 Ruu