[Autoliste] Re: Auto no Krievijas

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Sun Jul 3 14:55:13 EEST 2011

skiet, viniem pietiek ar esoso divu luuznu paarvaldiisanu :D piekam, atcelja
vinju (stures cilveku) bus stipri mazak, jo laba porcija atcelja dosies ar
ljotenem. man salikas, ka Ruu vairak par juridiskam nianzem doma, ne fizisku
atdabusanu. kautkapec skiet, ka sogad vel puslidz bez problemam, tak
nakamgad vairs ne - delj kaukadam ES prasibam vai ka tml ari jaunos RU auto
te vairs ni un ni. to, kur meklejami kolekcionari, Ruu pats zin.
m.

Hmm, varbuut www.baikals.lv atpakaljceljaa var savaakt? :))

erv,
vienkaarshi iedomaajaas kaadus, kas pashlaik ir Krievijaa :)

2011. gada 3. jūlijs 11:27 Juris Knakis <lubes at inbox.lv> rakstīja: