[Autoliste] Re: vajadziigs buss/minibuss

swolotch swolotch.l at gmail.com
Wed Jun 8 17:28:14 EEST 2011

tas nav gadiijumaa limits, kursh ieviests sakaraa ar EU regulu (fig vinj zin kuru, bet taada ir). regulaa bij teikts, ka no taa limita jaavar
atteikties, jaa buut kaut kaadaam opcijaam palielinaa to vai kaut kaa taa. nu karoch hvz, man nesatrauc, bet ja kas, mekleejiet, rociet,
ciinieties par savaam tiesiibaam :D

swolotch