[Autoliste] Re: vajadziigs buss/minibuss

rower rower at delfi.lv
Mon Jun 6 14:45:14 EEST 2011

Hello all!

nesen (Monday, June 6, 2011, 10:25:07 AM) Martins rakstiija:

M> Tb reklвmas bukletu atvзri?

M> Bet vispвr man radвs jautвjums - ja vajag vairвk Internetu ceпojumв, tad tas
M> ir tотa ceпojums (visu pasвkumu galvu nepaceпot no laptopa/smartfфтa)?
M> :D    IMHO minimвlajai komunikвcijai ar darbu un privmeilam pietiek
M> atliektiem galiem.

M> M.

nepietiek, man ar ssh ir gadоjies 15M pa 4 stundaam noзst.

un runвjot par tзmu. brauciens "iznaиaпno" tika plвnots ar 2
vieglajiem uz divвm dienвm. kapteinis mums рoreiz nevar - mоnus
1 vieglais. vienam no dalоbniekiem pepelacs nomainоts - vairs
nav 7vietоga liellaiva, bet kautkas maziтр. pвrзjie - vienkвrрi
kвjnieki. kopв esam 8. == vienв pepelacв nesalienam.

vot tвdi tie pigori.

rowers, shadtad visвdas зverмзlоbas darоjis, un taga ar.