[Autoliste] Re: Velo braukšana Re: Re: Velo registracija

Martins martini.zupa at gmail.com
Tue Jun 7 10:59:25 EEST 2011


Nav tik traki pilsētā. Mani šorīt ierobežoja tikai 2 krustojumi, posmā kur
to ir kādi daži desmiti. Tiesa, krāsas šorīt vāji atšķīru, uznāk reizēm
daltonisms...  :-)

M.

2011/6/7 KPL <kpl.listes at gmail.com>

> par sho teemu ir neskaitaamas teorijas un viedoklji, nevajag nu
> saveejo tik paarliecinaati par vieniigo pareizo sludinaat. Pulsa
> cipari katram savi, rezhiimi katram savi, atkariibaa no gribeetaa
> rezultaata - tie buus vieni, ja gribas aatri nokljuut no punkta A uz
> punktu B, un paavisam citi ja gribas sev vienk fizisku treninju, un
> veel pavisam citi ja gribas sev taukus nodziit. Un tam visam nav
> pilniigi nekaadas jeegas pilseetaa, kur valda aareeji faktori, nevis
> brauceeja izveeleeti rezhiimi.
>
> 2011/6/7  <hardcore at parks.lv>:
> >
> > Zemāk minetās problemas raksturīgas netrennētam rumpim. Serde nav
> pieradusi
> > pie slodezes, ko viņai uzkrāmē, vielmaiņa strauji ievājas anaerobajā
> režīmā
> > un braucējs jūtas saguris. Tāpēc braucot ar riteni pirmās 5 - 7 minūtes
> > jābrauc izteikti nesteidzīgi. Ja ir pulsa mērītājs, tad skatas lai pulss
> > būtu robežās no 100 - 130. Un vēl kas svarīgi, ka pēc tām 5-7 min.
> > iesildīšanās arī nevar uzreiz "atvērt ar pilnu" . Slodze līdz normālai
> > jāuzkapina nākamas 5 min. Pec tam ar normālu slodzi, pēc pulsa tas būtu
> tuvu
> > pie 130 (atpūtas) vai tuvu pie 150 (intensīvas slodzes) var braukt bezmaz
> > cik gribas. Reāli kautkur 30 - 45 minūtēs rumpis būs notērējis "ātro
> > enerģiju", tobiš cukurus un tikai pēc tam sāks pārstrādāt taukus. Un vel
> > svarīgi, no visa brauciena pēdējās 5 min vienmērīgi samazināt slodzi,
> nevis
> > vienkārši apstāties. Attiecīgi tādā režīmā regulāri braucot vidējais ap
> 30
> > km/h pa labu asfaltu nebūs kautkas neiespējams. Ja kādam baigi interesē,
> ko
> > personīgais rumpis spej, tad var iztēret noteiktu skaitu Ls un apmeklet
> > sporta laboratoriju un nomērīties. Dakteris pa ceļam vēl izstāstīs, kāds
> ir
> > optimālakais režīms, kādā būtu jāpedālē.
> >
> >
> >
> > Ojārs.
> >
> > On Mon 6/06/11 11:37 PM , JanisD 3ciems <3ciems7 at gmail.com> wrote:
> >
> > nu man arii parasti gribas uzmiit, bet nu laikam esmu tizls
> > ritenjbrauceejs :D. jo ja vienreiz 16km garaa posmaa maajup iztureeju
> > videejo 25 km/h, tad biju gandriiz beigts, normaali tik ap 21
> > videejais sanaak un taapat slapjsh.
> > ----------------------------------------
> > Janis D, "3-ciems"
> > Cita Omega
> > Honda Dominator, Kawasaki Vulcan veel joprojaam bez izvirdumiem
> >
> > 2011/6/6 Karlis <karlisd at gmail.com>:
> >> man problēma ir noturēt tos <=20km/h. Tiklīdz uzlec 28 un vairāk, tā
> >> svīdonītis klāt...
> >> Ja saliktu radarus veļļukiem, ar ierobežojumu 20km/h tad varbūt
> >> situācija uzlabotos :D
> >>
> >> 2011/6/6 swolotch <swolotch.l at gmail.com>:
> >>> kaapeec gan? ja ripina pa trotuaaru, apmeeram 20 km/h, tad nekaada
> >>> iipashaa
> >>> iesviishana tur nav. imho, ejot to pashu gabalu kaajaam, iesviist
> sanaak
> >>> stipri vairaak.
> >>>
> >>> swolotch, paarmainjas (un izmaksu) peec atstaajis auto maajaas un
> >>> secinaajis, ka sabtrans shinii gadalaikaa smird pastiprinaati
> >>>
> >>> Rich wrote:
> >>>>
> >>>> On 06/01/11 11:13, KPL wrote:
> >>>>>>
> >>>>>> Es gan uz darbu būtu gatavs tikai līdz 10km mīt. Jābrauc taču tā,
> lai
> >>>>>> laicīgi darbā un pēc tam nebūtu dušā jāiet, tātad lēnām.
> >>>>>>
> >>>>>
> >>>>> *braukt* taa lai nebuutu dushaa jaaiet - tas ir principiaali
> >>>>> neiespeejami/bezjeedziigi. Tad jaaiet kaajaam.
> >>>>
> >>>> vot shito es arii nekad neesmu sapratis. es ar velo iesviistu peec
> >>>> paarsimts metriem. kaada tur vairs straadaashana bez dushas un mainjas
> >>>> dreebeem ?
> >>>
> >>> _______________________________________________
> >>> Autoliste mailing list
> >>> Autoliste at lists.autoliste.lv
> >>> http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste"
> >>> target="_blank">http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste
> >>>
> >>
> >>
> >>
> >> --
> >> Karlis
> >>
> >> _______________________________________________
> >> Autoliste mailing list
> >> Autoliste at lists.autoliste.lv
> >> http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste"
> >> target="_blank">http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste
> >>
> >
> >
> >
> > --
> >
> > _______________________________________________
> > Autoliste mailing list
> > Autoliste at lists.autoliste.lv
> > http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste"
> > target="_blank">http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste
> >
> >
> >
> > _______________________________________________
> > Autoliste mailing list
> > Autoliste at lists.autoliste.lv
> > http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste
> >
> >
>
>
>
> --
> KPL
>
> _______________________________________________
> Autoliste mailing list
> Autoliste at lists.autoliste.lv
> http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste
>
-------------- next part --------------
An HTML attachment was scrubbed...
URL: <http://lists.autoliste.lv/pipermail/autoliste/attachments/20110607/2a7f4cf8/attachment.html>


More information about the Autoliste mailing list