[Autoliste] Re: Velo braukšana Re: Re: Velo registracija

KPL kpl.listes at gmail.com
Tue Jun 7 10:54:52 EEST 2011

2011/6/7 Karlis <karlisd at gmail.com>:
> Noziimiigaakais, ko no taa teksta vareeja izlobiit - iesildiishanaas
> ir ljoti svariiga. Atsildiishanaas - svariiga. Un lai nesviistu, ir
> jaaietur sev vismaz kaut kaadu liimeni...

Savukaart lai sev liimeni uztureetu, uz taa divritenja ir jaapavada
daudz daudz stundu. Divritenis ir paarlieku efektiivs
transportliidzeklis, fiziskaas formas uztureeshanai vajag piepuuli,
tamdeelj labaak dariit kauko mazaak efektiivu, lai tam vajadzeetu
mazaak laika.
Nezinu kaa citi, bet es piem katru dienu 2-3h pedaaljmiishanai ziedot
nevaru un negribu :]

--
KPL