[Autoliste] Re: Velo registracija

Imants zai at inbox.lv
Wed Jun 1 11:04:15 EEST 2011

Man 5km no Carnikavas tik nedaudz citā virzienā, arī gandrīz tikpat (26km)
līdz darbam, un ja negrib ļoti sasvīst, tad jārēķinās ar laiku līdz pusotrai
stundai. Tas ir vienīgais, kas ne sevišķi patīk. Paliek opcija līdz pilsētai
ar wagen, tālāk tikai ar velo (čakars), vai arī mopēds. Bennjas cena liek
domāt...

zais, trekno gadu buržujs
transporter t4
forester sturbo