Man 5km no Carnikavas tik nedaudz citā virzienā, arī gandrīz tikpat (26km) līdz darbam, un ja negrib ļoti sasvīst, tad jārēķinās ar laiku līdz pusotrai stundai. Tas ir vienīgais, kas ne sevišķi patīk. Paliek opcija līdz pilsētai ar wagen, tālāk tikai ar velo (čakars), vai arī mopēds. Bennjas cena liek domāt...<div>


<br></div><div>zais, trekno gadu buržujs<br>transporter t4</div><div>forester sturbo</div><div>forester xt</div><div>aprilia pegaso</div><div>merida (:</div><div><br></div><div><br><div class="gmail_quote">2011. gada 1. jūnijs 10:18 Ginc <span dir="ltr"><<a href="mailto:ginc@pie-dabas.net" target="_blank">ginc@pie-dabas.net</a>></span> rakstīja:<br>


<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Apsveru iespēju braukāt no vasarnīcas uz darbu ar velo. 25km tikai,<br>
nelaime ka daļa no tā pa šauro Carnikavas - Vecmīlgrāvja šoseju.<br>
<font color="#888888"><br>
G.<br>
</font><div><br>
On 2011.06.01. 10:04, KPL wrote:<br>
>><br>
>> Katrā ziņā es ikdienā braukajot Sloka - Rīga (arī pa Rīgu) - Sloka nemanu,<br>
>> ka būtu daudz tādu, kam velo ir pamata transports. No vienas puses labi. Nav<br>
>> jālaviere un jāapdzen. Ties, pēcpusdienās / vakaros uz Jūrmalas veloceliņa<br>
>> IR SATIKSME.<br>
>><br>
><br>
> Taa tik veel truuka, lai tauta masveidaa gargabalos pedaaljus<br>
> miinjaatu, nav visiem tik daudz laika. Riigaa miinjaataaju skaita<br>
> pieaugums ir pamatiigs.<br>
><br>
>> Ojārs, ar vid ātrumu 26,2 km/h pie uzskaitīta nobraukuma 13883.7 km (pēc<br>
>> baterijas maiņas)<br>
><br>
> \m/\m/, itkaa kaadam tas intereseetu...<br>
><br>
<br>
</div><div><div></div><div>_______________________________________________<br>
Autoliste mailing list<br>
<a href="mailto:Autoliste@lists.autoliste.lv" target="_blank">Autoliste@lists.autoliste.lv</a><br>
<a href="http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste" target="_blank">http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste</a><br>
</div></div></blockquote></div><br></div>