[Autoliste] Re: uzsilstot raustaas

Reinholds Zviedris reinholds at dagmaara.lv
Fri Apr 8 11:07:57 EEST 2011

Jā - BMW problēma ir caurumos gofrā, kas ir pēc gaisa mērītāja :) Rezutltātā
iegūstot vairāk nekā vajadzīgs gaisa un attiecīgi arī pieaudzējot patēriņu,
bet raustīšanās bija novērojama tikai tad, kad mēģina turēt zemus
apgriezienus (t.i. braukt normāli, nepārkāpjot ātrumu :D)

Par Mazģecu - už boļna tas pavelk uz kaut kādu temperatūras datčika vainu -
zaļiem vadiem vai periodisku nestrādāšanu. Otra opcija pie nevienmērīgi
silstoša radiatora, varētu būt tas, ka radiators vnk ir aizdirsies ciet.

/Reinis