Jā - BMW problēma ir caurumos gofrā, kas ir pēc gaisa mērītāja :) Rezutltātā iegūstot vairāk nekā vajadzīgs gaisa un attiecīgi arī pieaudzējot patēriņu, bet raustīšanās bija novērojama tikai tad, kad mēģina turēt zemus apgriezienus (t.i. braukt normāli, nepārkāpjot ātrumu :D)<div>
<br></div><div>Par Mazģecu - už boļna tas pavelk uz kaut kādu temperatūras datčika vainu - zaļiem vadiem vai periodisku nestrādāšanu. Otra opcija pie nevienmērīgi silstoša radiatora, varētu būt tas, ka radiators vnk ir aizdirsies ciet.<br>
<br></div><div>/Reinis</div><div><br><div class="gmail_quote">2011/4/7 Mara Niedra <span dir="ltr"><<a href="mailto:maara@dagmaara.lv">maara@dagmaara.lv</a>></span><br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex;">
ojaa, man miljons gadu atpakalj bij fordinjs un tociit taa uzvedaas un ar<br>
sadaliitaajs bij vainiigs. kauko attaali liidziigu dara peleekais vaacu<br>
padirsenis, tak to Reinis pats nokomentes. sobriid siikais drase apkart ar<br>
pari elkonim uzvilktu jaunu gofru - vaina bija taja esosaja cauruma.<br>
maara<br>
<div><div></div><div class="h5"><br>
Senos laikos, senam kadetam līdzīga vaina nāca no sadalītāja. Tiesa, brīžiem<br>
arī aukstu bija grūti pielaist.<br>
<br>
Vēl bija zināms viens Discoverers, kuram līdzīgi simptomi un ilgi neviens<br>
neko nevarēja atrast.<br>
Izrādījās pie vainas plaisa k-kur bija, kas pie noteiktas temp. pletās vaļā<br>
un sākās joki.<br>
Cerams, ka dotajai mazdai šāds variants nebūs.<br>
K.<br>
<br>
<br>
2011. gada 7. aprīlis 15:19 Andris <<a href="mailto:andris.sprogis@gmail.com">andris.sprogis@gmail.com</a>> rakstīja:<br>
<br>
<br>
        labdien,<br>
<br>
        atkal atļaušos iejaukties par auto tēmu:<br>
<br>
        dots: mazda 323, ar 1,5 motoriiti, 97 gada laikam. kamēr motors nav<br>
sasniedzis darba t un biki vairāk, kad jau termostats vaļā, viss ok, bet,<br>
kad pabrauc vēl nedaudz, motoram zūd jauda, sāk biki raustīties, tā slinki<br>
reaģē, uzberot apgriezienus.<br>
<br>
        veces, svečvadi mainīti, palīdzēja nedaudz, izpētīju visus datčikus,<br>
visi bija labi, kļūdas "kompis" arī ārā nemet... tad pēc termostata nomaiņas<br>
pagājušā vasarā viss it kā normalizējās. Pa ziemu bija +/- ok, tagad atkal<br>
tika konstatēts, ka radiators nesilst vienmērīgi, nomainīts vēl viens<br>
termostats, bet tas vairs nepalīdzēja, pirms tam tika novērota ari tosola<br>
zudība... t datčiks, kā nostājas pa vidu pēc uzsilšanas, tā vairs neiet<br>
augstāk, tātad motors arī it kā netiek pārkarsēts...<br>
<br>
        kas vel varētu būt pie vainas? galvas blīve, ūdens sūknis, degviela,<br>
vēl kaut kas? it kā - ja ūdens sūknis, tad pečku ar nesildītu, tiesa, paiet<br>
laiciņš, kamēr tā mazā v arde uzsilst, citiem tas notiek daudz ātrāk...<br>
<br>
        andris,<br>
        atkal cīnos ar sestras auto<br></div></div></blockquote></div>
</div>