[Autoliste] Re: Vajag lētu turbo manometru

arc arc at intelectuals.net
Thu Apr 7 00:06:24 EEST 2011

Juris Knakis wrote, On 2011.04.05. 6:16:

> Citējot *raimonds.v <krani at inbox.lv> <mailto:krani at inbox.lv>*:
>

>     shitamie aparaati laikam nezināja kur likties, kad likvidēja B
>     grupu, vot i meklēja kur izpausties. Rallycross, pikes peak u.c.

ruu pat sakaamais aptruukaas  uz taadu fraazi :D
betnu shobriid jaa, lielaakie monstri taa ari ir - miit rallijkrosaa.

>     ramonz
>

>             ======================
>             Veeeelk točna! Acīmredzēju savulaik, kā vilka ar šito dzelzi
>             Andy Wurz, vienkārši baisi vilka! Rallijkrosā! Un , kad "sers"
>             Rērls mani pavizināja pa bāni ar Porsche ... tas bija kautkas,
>             ar gandrīz 400 km/h ... Vaaaaaaaauuuuuu!

hh, kaukr paziismas sajuutas. ar savulaik tiku ietraapiijis .de kautrku
rajonaa starp esslingeni un ausburgu :-)  ietraapiijiens gan galiigi
nebij auto sakaraa, bet beigaas sanaaca piedaliities kaa liidzbrauceejam
kaukaadaa testdraivaa pie viiriinja, kursh bij tamaa razhotaaja
testpilots :) vilka nepajokam, aaun toreiz svaigi uzleecošaa vaacu
autoshsejas zvaigze shuumis ar turpat tuseeja :-)

ehh sen tas bij, betnu sajuutas tieshaam no muusu vaz/moskvichu,
labaakajaa gadiijumaa svaigi atdziits vaacu shrotopelis videejaa
autoparka nonaakot tur, bij stipri liidziigas, kas muusdienaas vareetu
buut piemeeram lidot kosmosaa :D

=)
arc