[Autoliste] FLAME: Automātiskais izlīdzinātais elektrības maksājums

Instigater instigater at projektam.lv
Tue Apr 5 23:09:17 EEST 2011

Šovakar vēlējos pieslēgt automātisko izlīdzināto elektrības maksājumu.
Figu man sanāca, ievadījis savu tagadējo reālo mēneša patēriņu (gan 250,
gan 300 kWh), man smuki izdeva paziņojumu: "Parametri nav derīgi!:
Mēneša patēriņš ir pārāk mazs. Lai izveidotu tik mazu patēriņa prognozi,
lūdzu griezieties klientu apkalpošanas centrā." Laikam jau tāpēc, ka
iepriekšējais vidējais patēriņš bija 533 kWh. Šausmas, laikam netic, ka
jaunie tarifi manī var tādu žīdu modināt.

Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn