[Autoliste] Re: Vajag lētu turbo manometru

Instigater instigater at projektam.lv
Wed Mar 30 22:02:35 EEST 2011

On 2011.03.29. 8:08, KPL wrote:
> "too much time on your hands" :
Šovakar pamērīju, kas notiekās pie dažādām slodzēm.
EGR ir tikai 2 režīmi - 0 vai pilns vakuums. Algoritms TDSam aptuveni
tāds, ka EGR darbojas līdz ~2800 apgriezieniem, kad gāzes pedālis ir
nospiests par ne vairāk kā 25% un nav brīvgaita. EGR darbojas arī pie
kruīza uz 110 km/h piektajā robā.
Nepatīk man vienīgi, ka viņš strauji atbrīvo vakuumu, iespējams, ka
nāksies likt izplešanās bačoku un caurplūdes ierobežotāju, lai maigāk
slēgājas.

Turbo, kā jau paredzami - sākumā gandrīz nulle, kas kāpj līdz 1.2 bar
pie ~ 2400 rpm un tur tā arī paliek. Rekur citi jau iztestējušies uz
jaudas stenda, man ir  aptuveni tāds, kā zilā līnija.
http://www.bullpower.nl/chiptuning/diesel/bmw/chiptuning_bmw_525_tds_143pk_bullpower_rollenbank_dyno.jpg

Kā Jūsu auto turbo strādā? Vai tik tiešām man ar VNT turbo izdotos dabūt
vairāk griezes līdz tiem 2400 rpm?

Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn