[Autoliste] Re: Vajag lētu turbo manometru

Instigater instigater at projektam.lv
Tue Mar 29 00:15:14 EEST 2011

On 2011.03.28. 23:58, arc wrote:

> hansafleksaa diezvaij buus vajadziigaa izmeera pievads, betnu kaszin.
>
> kad man vaidzeeja, pirms paarisgadiem, bet maajaa nevareeju atrast,
> iepirku pa ~10ls ieksh performanceparts.lv
> shobriid gan tur katalogaa prastie meerinstrumenti visai knapi, bet
> ganjauka var uzzvaniit un uzprasiit.
> shitamais gan shobriit monitooreejot turboshaizi sameeraa permanenti
> pieliimeets ar plato lipiigo bobim pie panelja ;)
> bet
> vispaar kaukur maajaa veel bija savulaik meerinstrumentu zavoda
> veikalnjaa pirktais... shoziem veel tika redzeets un lietots. ja veel
> [...]
Paldies par piedāvājumu, šoreiz Rinalds izpalīdzēšot. Man te mazais
burtiski slapjais sapnītis. Vispirms TB2514 nomainīt uz GT2052V, ja tas
izrādīsies gana labs risinājums, tad nākamais līmenis jau būs šnabja
iešprices sistēma. Galvenais, lai galva kosmosā un klanis uz Ķīnu
neaizlido. :-) Vajag tik izpētīt, ko es no dzimtās motora vadības varu
sagaidīt.

Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn