[Autoliste] Re: Vajag lētu turbo manometru

arc arc at intelectuals.net
Mon Mar 28 23:58:43 EEST 2011

Ginc wrote, On 2011.03.28. 15:25:
> Lēts diezvai, bet reāli mērošs iekš Hansa-flex ganjau būs.

hansafleksaa diezvaij buus vajadziigaa izmeera pievads, betnu kaszin.

kad man vaidzeeja, pirms paarisgadiem, bet maajaa nevareeju atrast,
iepirku pa ~10ls ieksh performanceparts.lv
shobriid gan tur katalogaa prastie meerinstrumenti visai knapi, bet
ganjauka var uzzvaniit un uzprasiit.
shitamais gan shobriit monitooreejot turboshaizi sameeraa permanenti
pieliimeets ar plato lipiigo bobim pie panelja ;)
bet
vispaar kaukur maajaa veel bija savulaik meerinstrumentu zavoda
veikalnjaa pirktais... shoziem veel tika redzeets un lietots. ja veel
aktuaali, varu atrast :-))

=)
arc