[Autoliste] Re: Vai kāds zin tādu autoservisu?

Evita Egle evulis at gmail.com
Mon Mar 21 13:09:37 EET 2011

Ja pareizi sapratu, tad konkrēto volvo servismens pats paņēma Rīgā,
aizveda un atveda.
īpašniece mierīgi gaidīja un apmaksāja rēķinu.
Es arī nez vai brauktu, bet, ja tāds serviss un risina specifiskas
problēmas, varbūt arī padomātu.

Evulis, meklē labu elektriķi subāram, bet ne Madonā, es nevaru
atļauties bez auto palikt...

2011. gada 21. marts 12:57 - Prichomzs - <prichomzs at gmail.com> rakstīja: