[Autoliste] Re: Vai kāds zin tādu autoservisu?

- Prichomzs - prichomzs at gmail.com
Mon Mar 21 12:57:32 EET 2011

2011/3/21 arc <arc at intelectuals.net>

> Evita Egle wrote, On 2011.03.17. 20:33:
>
>  Jā, es arī zinu pāris Volvo, kuri no Rīgas brauc uz šo servisu Madonā.
>>

> neneu, es sapr ka madona nau zviedrija, ok, tur kaukaadu sportaauto vai ko
> taadu, betnu ikdienas darbazirgu lai dziitu uz otru latvijas galu
> remenoteet?? nu tad vai nu taads auto nau vajadziigs vaijnu...
>
> =)
> arc

Wot es arii domaaju, kas buutu tas darbs, kura deelj gribeetu nopikjot
degvielu + pavadiit N stundas celjaa un uz vietas gaidiit auto ... Vai ari
tas pats x2 ja auto atstaaj...

Nu vieniigi ja kvalitatiivi noblieztz autinjsh ko jaatjauno uz gjeometrijas
stenda ... ja pareizi atceros, tad shie to vareeja ...

Savu Volgo parsvaraa apkalpoju VRV Motors Tirainee. Shie uz Volgo
specializeejas liidz ar to ir gana daudz detalju uz vietas kaa jaunas taa
lietotas.

To ko vinji nevar izdariit shaa kaa taa buus jaadara pie diilera. Piem
Muusas Motoraa. Var protams braukt uz Signaalu P Madonaa, bet vai tas
atmaksaasies es nez. Senaakos laikos it kaa starpiiba stundas likmei esot
bijusi liela. Tagad domaju, ka bish izliidzinaajies.

--
Prichomzs
Honda Varadero