[Autoliste] Re: Vai kąds zin tądu autoservisu?

arc at intelectuals.net arc at intelectuals.net
Fri Mar 18 13:21:58 EET 2011

On Thu, March 17, 2011 10:28 pm, Marcis Priede wrote:
> Morgen!
> nezinot, kas tam Volvo, tąpŗc neteik¹u kur braukt :)) BET (c) ir
> izveidojusies tąda situącija, ka esmu izveidojis savu servisu Pąrdaugavą,
> Ja kądam/-ai pa¹am skržvŗt ir slinkums, tad welkome :) Gan jau atradļsim
> veidu, ką palļdzŗt :) Pagaidąm vŗl nevaru piedąvąt ar elektroniku un
> krąso¹anu saistļtus darbus, bet viss, kas pieejams "Vasjas" garą¾ą nu jau
> ir arļ man :))
>
> Morsitis -  tagad arļ servismens :D

ooo, morsiitis-vasja :-) apsveicam
buus jaaabrauc ciemaa, paardaugava - labaakais riigas rajons ;)

a par paliidzeet..
teu tur _liels_ autogeens ir? komplektaa ar lielu kuvaldometru :)
nau jau gluzhi slinkums paasham, bet var piedaavaat ari kadu speeciigu
teevaini komplektaa ;)

vajag redeformeet vienu saveerptu 4mm shveileri :))

=)
arc