[Autoliste] Re: Vai kāds zin tādu autoservisu?

Juris Knakis lubes at inbox.lv
Fri Mar 18 07:27:04 EET 2011

> Morgen!
>  nezinot, kas tam Volvo, tāpēc neteikšu kur braukt :)) BET (c) ir
> izveidojusies tāda situācija, ka esmu izveidojis savu servisu
> Pārdaugavā, Ja kādam/-ai pašam skrūvēt ir slinkums, tad
> welkome :) Gan jau atradīsim veidu, kā palīdzēt :) Pagaidām
> vēl nevaru piedāvāt ar elektroniku un krāsošanu saistītus
> darbus, bet viss, kas pieejams "Vasjas" garāžā nu jau ir arī man
> :))
>  Morsitis -  tagad arī servismens :D
 Hmm, tā ir incanta info :-) Sevišķi tāpēc, ka Pārdaugavā -
 meitiņa arī tur dzīvo, Āgenskalna priedēs.
 Vispār jau viņa gatavojas maijā apveltīt mani ar mazdēliņu,
 tāpēc arī meklēja un pirka tieši kombi
 auto. Es, atklāti sakot, vēl pat redzējis neesmu, bet ja jau no TA
 nebija jāved mājā ar evakuatoru,
 tad laikam tik traki nemaz nav :-) Kādas ir "Mosjas" (tipa
 nacionālā Vasjas) servisa koordinātes? :-)
 Ruu