[Autoliste] Re: Timrots par fotoradariem

Martins martini.zupa at gmail.com
Mon Mar 14 23:27:26 EET 2011

mhm.... un ka shitie taupiitaaji salien baraa kolonnu taisiit, kas kaa
garmoshka staipaas brauc-bremzee rezjiimaa ta garaaka ta iisaaka (kas
ljoti pamatoti ira, jo bedres ir taadas ka manevrus asus jaataisa
puskreeslaa, a aiz muguras esoshie pie katra asaa manevra palecas un
automaatiski uzspiezj uz bremzeem un naakamie savukaart sarkanu
priekshaa ieraudziijushi arii spiezj pa bremzeem), ta visa ekonomija
veejaa. Pa briivdienaam vienaa shitaada iekuulos, ljoti aatri izkuulos
aaraa (da nu man vajag shitaas pusavaarijas situaacijas reizi 10
minuutees).