[Autoliste] Re: Timrots par fotoradariem

Ojars Krumins hardcore at parks.lv
Mon Mar 14 23:21:03 EET 2011

On 11.14.3 10:22, Rich wrote:

> ar tiem lidotaajiem ir taa, ka saakumaa vinji suudzas par trauceejumu
> pie 110. peec tam izraadaas, ka tur pa virsu veel vismaz 10 ir uzlikti
> un tikai tad tas policists ir apstaadinaajis...

Lidotaaji nu jau driiz vairs nebuus dienas kaartiibas jautaajums, jo pie
patreizeejaa videejaa autobrauceeja ienaakumu liimenja kaartiigs miniens
ceert juutamaaku robu kaa radars. Tipa uz radaru var arii neuzrauties
kameer pateerinjsh ir taads kaads vinjsh ir. Un sak ko grib, bet ja
gribaas barukt taupot degvielu, tad par aatrumiem virs 110 km/h var i
nedomaat. Kautgan mana pieredze raada, ka shobriid ljoti daudzi taupa
veel ciitiigaak, un i knap tos pashus 90 izpilda.
Te gan ir naakamaa shaise, ka no diezgan daudziem jauno!!! auto
iipshniekiem ir dzirdeetas zheelabas, ka motors pa daargo tapis
remonteets un servii ieteikts atvilkt lai "izdirshaas", bet tad visa
ekonomija pa kaaju u.t.t. u.t.jpr.

Ojaars, ar ierasto 110 nezkapeec juutaas baig aatr braucoshh.