[Autoliste] Re: Timrots par fotoradariem

Martins martini.zupa at gmail.com
Mon Mar 14 09:35:19 EET 2011

mhm... un jāpiezīmē, ka šur tur uz LV ceļiem šobrīd tādas avārijas
situācijas veidojas, ka maz neliekas, jo bedres tādas ka ratus var
aplauzt, tauta brutālus slalomus taisa izvairoties. Un jāpiezīmē, ka
tur neviens par satiksmes drošību tik ļoti nez kāpēc nerūpējas. Laikam
nav iespējams nopelnīt pietiekami...