[Autoliste] Re: Timrots par fotoradariem

JanisD 3ciems 3ciems7 at gmail.com
Mon Mar 14 09:28:19 EET 2011

cik maniits, vietas, kur uzstaada tos verkjus, ir nevis biistamaas
vietas, bet gan vietas, ko menti arii pirms tam bija iecieniijushi
radaroshanai.
tb sakars ar satiksmes droshiibu ljoti pastarpinaats - lielaakoties
vietas, kur nedaudz atljauto aatrumu paarsniedzot, nekaada iipasha
papildus apdraudejuma nav, toties laiciigi pamaniit radaru ir
pagruuti.
vispaar jau aatruma paarsniegshanas ljaunums ir stipri paarspiileets.
protams, taa kaa ljoti daudzi paarsniedz, tad var rakstiit, ka tik un
tik % avaariju ir deelj paarsniegta aatruma. fignja tas viss ir. tik
pat labi var teikt, ka visas avaarijas ir taadeelj, ka aatrums bija
kaa taads. losis arii ar atljauto savaariis suudus..
Janis D, "3-ciems"
Cita Omega
Honda Dominator, Kawasaki Vulcan veel joprojaam bez izvirdumiem