[Autoliste] Re: :D - Jauna tēma cepienam - Latvenergo ai zmirsīsies :D

raimonds.v krani at inbox.lv
Thu Mar 10 10:35:39 EET 2011

 domaju ka finanses tur it tikai sekas kaut kam. Tas ir pakartots
 faktors kas jāpēta, vai kārtējais komandejums, pildspalvu
 konkurss un atvaļinājumu pabalsti nav pieškirti nelikumīgi vai
 neadekvāti. daudzz svarīgāk ir noteikt vai konkrētā lieta,
 darbs, iestāde vispār ir vajadžīga, kāds no viņas labums, jega,
 pienesums???
 ramonz
 =====
 Citējot *Mara Niedra <maara at dagmaara.lv> [1]*: