[Autoliste] Re: elektromobīļi

Karlis karlisd at gmail.com
Wed Mar 9 22:40:21 EET 2011

Viena kljuuda ir - ar to akji pietiek 150 vai 140 km attaalumam
(rakstaa mineeti abi skaitlji). Un - neesmu akumulatoru
paarzinaataajs, tachu - vai tieshaam taas 16 var pilniibaa izspiest no
akja, vinju nesabojaajot? Turklat, 8.25 nevar nenjemt veeraa (uz to
arii raksts balstiijies), jo shobriid tarifs ir tieshi taads, ja
laadee paarmainjus dazhaadu kaiminju garaazhaas, ar to varees ilgi
nodziivot :)

Viena lieta gan tur nav ietverta - laadeeshanas procesa lietderiiba un
pashizlaade...

Karlis