[Autoliste] Re: :D - Jauna tēma cepienam - Latvenergo aizmirsīsies :D

ramonz krani at inbox.lv
Sat Mar 5 22:49:16 EET 2011

Mani besī appišana. Tā pati kas panākusi lielas elektroenerģijas cenas,
tā pati kas veicina valsts totālu izlaupīšanu, tā pati kas cilvēkiem ir
uzlikusi klapes uz acīm un tie neredz kas notiek patiesībā.
mani besī ka daži purni visas tautas/valsts vārdā aizņemas miljardus
kurus neviens nav prasījis aizņemties un tagad lien aizdevējiem dirsā
lai varētu atdot tos parādus, jo nopelnīt nemak tikai tērēt un audzēt
resnu purnu. Jā man sāp, ka cilvēki  būs spiestispiesti maksāt dēl
augstiem tarifiem un nodokļiem ...un ši nebūt nav vienīgā huiņa, kas
tiek pastrādāta  melīgākajai dirsējpartijai, negausīgi rijot no siles un
kakājot citiem uz galvas. Jā ma sāp ?.... un kas ??!!!..labāk galvu
smiltīs un rozā brilles uz acīm??!!!

  Pie šādiem tarifiem arī elektroauto nebūs izdevīgi. un pilnīgi pie
kājas elektroenerģijas analīzes i tavas i citas.... runa ir par ko
vairāk nekā par tarifu.

ramonz
=====