[Autoliste] Re: :D - Jauna tēma cepienam - Latvenergo aizmirsīsies :D

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Sat Mar 5 21:25:30 EET 2011

tur jau ta lieta, ka valsts budzeta. un tad celjam tarifus, jo tiiklu
uztureesanai nepietiek. un pienak nakama gada beigas - ko daram ar pelnu?
atstajam uznemumam, lai tiek galaa ar tiikliem? nee, savaacam valsts
vajadziibaam. ta kaa tiikliem atkal netika, celjam tarifus... TAS ari saap.
maara

On 2011.03.05. 14:32, ramonz wrote:
> Vispābā tēma bija par Latvenergo, kas no tautas labklājības veicinoša
> un nepieciešama uzņēmuma ,kaut kādas mistiskas konkurences vārdā ir
> pārvērties par naudas sūcēju kantori, kas ir izdevīgi vien dažiem
> tipiņiem un potenciālā nākotnē zviedrijas interesēs.
Ramonz, kas Tev sāp? Kur aiziet nopelnītie miljoni? Vai pie gadījuma ne
valsts budžetā? Vai mana elektroenerģijas piedāvājum analīzi nelasīji?
Tev kāds to elektrību var lētāk piedāvāt?

Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn