[Autoliste] Re: T valcētājs

KPL kpl.listes at gmail.com
Mon Feb 28 16:40:36 EET 2011

> nu a kas ir ar to lodeeshnau ar cietlodi? taadas rores tak imho var to
> lodeet, buus izturiigaak, ne? tik kur to peerk? kaukaads cietlodeeshanas
> manuaalis mosh kaadam i?

Nu nopirkt kaadreiz shur tur vareeja. Pashlaik nez, droshvien
metinaashanas riiku veikalos jaaskataas, vai kaukaadaa sanistal
piemeeram.
BET - cietlodei tomeer ir paavisam citas temperatuuras vajadziigas,
lai to efektiivi dariitu, vajag acetileena degli. Nutur, 600+ graadi,
atkariibaa no sakauseejuma.
Taas ko santehnikaa lieto neesu lietojis, kaukad sen tikai ar sudraba
lodi esu paniekojies izgliitiibas noluukos. Chakars tur vairaak ar
kushnjiem, tolaik boraks tika lietots, ko santehnikaa lieto naf ne
jausmas.
Par manuaaljiem nez, ganjau ka webaa kauko var atrast. Angliski
saucaas brazing. Vispaa atceros ka bij kaukaads dokuments par sho
teemu sastopams, ko tauta dikti slaveeja.

> man kad kekss savulaik majaa trubas lodeeja, kaukaadu ljoti specifisku
> lodalvu lietoja, pie temperatuuraam kur parasti alva jau kuust, taa veel i
> netaisaas (pauda ka paareejaasalvas nekam nederot, shitaa esot \m/), tak
> spriezhot peec taa,ka ar lodaamuru labi papuuloties to izkauseet tomeer
> drusku var, gluzhi cietlode taa domeer nebuus.

Pieljauju ka eksistee kaukaadi varianti "pa vidam" - bet neesu ne
celtnieks ne santehnikjis, nau gadiijies nagos.
Cik maniits, pro santehnikji meedz arii paareejos materiaalus lietot
savaadaakus nekaa tos ko var parastajiem mirstiigajiem domaatos
veikalos redzeet :)

Ar iisto cietlodi taisiitos savienojumus parasti var labi atpaziit,
varsh pie tik lielas temperatuuras jau ritiigi maina kraasu.

--
KPL