[Autoliste] Re: T valcētājs

arc arc at intelectuals.net
Mon Feb 28 16:16:23 EET 2011

KPL wrote, On 2011.02.28. 10:01:

> Nu pie termiskaam vai mehaaniskaam slodzeem visdriizaak ka atluuziis.

nja, bet kokr gadiijumaa  to garo magjistraali stikjeet no daaaaudziem
tveidiem ari buutu kaukaa nealjo.

> Ne velti tiem gatavajiem fitingiem tas savienojums tik garsh ir.
> Miikstlodeejuma materiaals ir vaargs, savienojumu censhas taisiit ar
> maximaali lielu laukumu un peec iespeejas plaanu slaani.

vot ikpalaikam naakas briiniities. kur viens cilveeks var buut taads
pesimists un secinaat ka vinjsh vienkaarsi ir labi informeets :-))

> Pat elektronikaa labais tonis skaitaas nepaljauties tikai uz lodalvas
> mehaaniskajaam iipashiibaam, tamdeelj tur kur vajag mehaanisko
> izturiibu, to nodroshina savaadaak.

nu a kas ir ar to lodeeshnau ar cietlodi? taadas rores tak imho var to
lodeet, buus izturiigaak, ne? tik kur to peerk? kaukaads cietlodeeshanas
manuaalis mosh kaadam i?

man kad kekss savulaik majaa trubas lodeeja, kaukaadu ljoti specifisku
lodalvu lietoja, pie temperatuuraam kur parasti alva jau kuust, taa veel
i netaisaas (pauda ka paareejaasalvas nekam nederot, shitaa esot \m/),
tak spriezhot peec taa,ka ar lodaamuru labi papuuloties to izkauseet
tomeer drusku var, gluzhi cietlode taa domeer nebuus.

=)
arc