[Autoliste] Re: Kalatuns

arc arc at intelectuals.net
Fri Feb 25 10:22:27 EET 2011

Juris Knakis wrote, On 2011.02.24. 8:18:

>     kad daliidu liidz klokjenei tad gan bij mammiitmiiljaa. kaa tas motors
>     vispaar var straadaat :-) priekshas skriemelis atskruuveejies,
>     pusmeenestinja seezha izljumeejusi 30graadu lenkji + siksna paarlekusi
>     pa diviem zobiem :-)) komplekts pilniigaakais.
>
> ------------------------------------
> :-) Vispār, kad es tā pakustinu prāta locekli, tad atmiņā nāk, ka vienam
> otram
> dzinējam savulaik, īpaši tiem, kuriem tīri uz pievilkšanu turējās kādi
> no skriemeļiem,

mhm, te bija doma peecaak to skruuvi izskruuveet, attaukot un kaartiigi
uzlikt uz sarkanaa threadlok'a, jo tur taa vieta ir taada, ka laaga ar
aamuri pat pieklapeet klaat netiek, bet peec nepilnas nedeeljas es to
skruuvi vairs nevareeju dabuut valjaa taapat :D liidz ar ko izdarot
meegjinaajumu pievilkt veel stipraak (tiesa ar mazo metriigo roriiti),
pagaidaam pasaakums tika atstaats kaa ir, ar domu pie iespeejas pasekot
liidz mezgla staavoklim.

> speciāli taisījām un likām atlocāmas kontršaibas, līdzīgi, kā VAZ
> dzinējam uz

kaukaadiem nestandarta risinaajmiem, kur atlikushaas viitnes gals
neljauj nekaadas izvirtiibas, ir pat urbts caurejoshais camurs
uzgrieznim/skruuvei. pie shaada risinaajuma gan pastaav risks to mezgu
padariit vispaarnetskruuveejamu procesa gaitaa piemeeram nolauzhot
urbiiti ;)))

> sadales vārpstas un palīgvārpstas gala. Pieļauju, ka metode attaisnojās. Pat
> AUDI dzinējiem, kuriem bij jāvelk ar to baiso momentu, nekas nenāca vaļā
> pat ar 2x mazāku momentu pievilkts ...Ķēpa, protams, bet ja negribas
> vairs to
> motoru redzēt ... ko gan neizdarīsi dižākā cilvēces progresa veicinātāja
> - slinkuma

nu protams, muuzhiigo virziitaajspeeku nekaadi nedriikst aizmirst :)

=)
arc