[Autoliste] Re: amortinji

JanisD 3ciems 3ciems7 at gmail.com
Mon Feb 21 10:20:04 EET 2011

b6 ir juutami daargaaki. vismaz ebajaa. apmeeram 2.5 reiz. komplekts
sanaak ap 500 eur. laikam buus bik perebors, njemot veeraa, ka gonkaam
iisti nav paredzeets autinjsh. komfortam vairaak. slideenaakaa laikaa
jau slidinos, bet nu ar pashreizeejiem pusbeigtiem arii to varu
izdariit, domaaju, ka ar jauniem komforta amiishiem nebuus sliktaak :)

paldies par viedokljiem :). laikam jau palikshu pie tiem b4. ja nu man
kaut kas ar cenaam ne taads sanaacis, palabojiet :)
Janis D, "3-ciems"
Cita Omega
Honda Dominator, Kawasaki Vulcan veel joprojaam bez izvirdumiem