[Autoliste] Re: Vakardienas Domburshovs

Ojars Krumins hardcore at parks.lv
Tue Feb 22 17:19:44 EET 2011

On 11.22.2 10:24, Ģirts Karnītis wrote:
>  ja mēs turpināsim tikpaqt centīgi arī gāzes tirgū ieviest visu, ko mums spiež jevropa, tad mēs arī gāzes cenu dabūsim Vācijas līmenī (1,5x augstāku).

Pag. Sūds ar tiem līmeņiem un cipariem. Problēma, ka jau esmu ticis, ir
proporcijās. Es neiebilstu, ka man par kautko jāsamaksā tāda cena kāda
ir kautkur, tikai tādā gadījumā es paģēru savu algu tādu pašu kā tur.
Elementāri. Patiecībā mums ir nevis uz cenām jāspiež, bet uz algam, lai
mums tās cenas būtu nesvarīgas. Es arī gribu, teiksim par savu mēnešalgu
spēt iegādāties tādu pašu degvielas daudzumu, kā to dara Bavārijas
iedzimtais, bet pagaidam LV tas kautka nedarbojas. Valdībai par mērķi
vajadzeja arī deklarēt un tajā virzienā intensīvi darboties, lai mums
būtu labakais Džini koeficents pasaulē, tikai LV iedzīvotaju massa, ar
savu "Da es da man" patiesība vēl nav nopelnījusi to.

Ojārs.