[Autoliste] Re: Vakardienas Domburshovs

KPL kpl.listes at gmail.com
Tue Feb 22 14:56:26 EET 2011

> Patreiz, protams, man šāda informācija nav ienākusi, esmu redzējis tikai
> reālus rēķinus, kuri ir samazinājušies pēc siltināšanas izveikšanas. No
> Ventspils namsaimnieka un RS.
> Vai tiešām kāda ēka ir siltināta pirms pacmit gadiem iekš LV un tagad ir
> jātaisa atkal siltinājums?
> Pats arī ikdienā sēžu ēkā, kura ir siltināta pirms 2gadiem, un nereizi neesu
> atvēris savā kabinetā radiatoru vairāk par 0 :) arī šoziem. Protams, tas ir
> subjektīvs un īstermiņa viedoklis par pāris projektiem, bet gribētos norādes
> [...]

Izskataas ka RS pa druskai meegina motiveet daudzdziivoklju kolhozu
iemiitniekus sanjemties, katru gadu druscinj piegriezhot siltumneseeja
temperatuuru, kauko taadu pirms pakures sezonas staastiija arii
vieteejais RS tehnikjis.
Taa ir sagadiijies ka 1) manaa daudzdiivoklju kolhoza aizgaldaa ir
sakopta aarsiena un radiatori 2 no 3 telpaam, un 2) vairaakus gadus
jau tiek logota temperatuura telpaas. Tad nu, taa viena istaba kura
nav (un droshvien nekad nebuus) pabeigta, shoziem ir praktiski
neizmantojama, agraak nekad taa nebija. Un tas ar visu to ka griida
(man 1. staavs virs neapkurinaata pagraba) tomeer arii tai istabaa ir
paarbuuveeta un mazliet nosiltinaata.

Ceru ka vinji taadaa garaa arii turpinaas, jo nu nav pilniigi nekaadas
jeegas skalji klaigaajoshajiem gruuzt milziigus energoresursus, ja
vinji pashi neko vairaak par puksteeshanu izveikt neveelas. Ja
nedarbojas motiveeshana ar reekjiniem, varbuut darbosies saldeeshana.
Argumenti ka siltinaashanas pasaakumi un maajas iemiitnieku
vienoshanaas ir chakars utt, neder - ja ir maajas kur tas ir
veiksmiigi izdariits, tad paareejie patieshaam tikai pashi ir
vainiigi. Pashi tos dziivokljus privatizeeja, pashiem arii jaatbild.

--
KPL