[Autoliste] Re: Vakardienas Domburshovs

Girts Legzdins [serveru-noma.lv] girts.legzdins at projektam.lv
Tue Feb 22 14:36:07 EET 2011

On 22.02.2011 14:27, Smic wrote:
> Interesanti ..... Kooperatiivaa bija projekts saules kolektoriem uz
> 2-vu maaju jumtiem. Taami redzeju. No kopeejaas Ls 300 000 taames
> saules panelji bija apmeram Ls 250 000.
> Par siltinashanam. Zinaams, ka var ljooti skaisti ielidot.
> Siltinaashanai tiekot lietoti materiaali kas pardzeti siltakaam
> zoonaam. Un peec gadiem padsmit , kad buutu jaasaak baudiit sevi
> atpirkushaa struktuura - luudzu kapitaalais remonts kas protams ir
> daargaaks kaa saakotneejaa siltinaashana.

Patreiz, protams, man šāda informācija nav ienākusi, esmu redzējis tikai
reālus rēķinus, kuri ir samazinājušies pēc siltināšanas izveikšanas. No
Ventspils namsaimnieka un RS.
Vai tiešām kāda ēka ir siltināta pirms pacmit gadiem iekš LV un tagad ir
jātaisa atkal siltinājums?
Pats arī ikdienā sēžu ēkā, kura ir siltināta pirms 2gadiem, un nereizi
neesu atvēris savā kabinetā radiatoru vairāk par 0 :) arī šoziem.
Protams, tas ir subjektīvs un īstermiņa viedoklis par pāris projektiem,
bet gribētos norādes un ieteikumus kā neielidot, bet nu redzot mūsu
ofisa ēkas izmaksu samazinājumu - tikai patīkams smaids un nekas cits. :)

--
Girts Legzdins
SIA Projektam.lv
mail: girts.legzdins at projektam.lv
Server rental in data center of Latvenergo
starting from 9.50 LVL/monthly