[Autoliste] Re: Vakardienas Domburshovs

KPL kpl.listes at gmail.com
Tue Feb 22 13:41:50 EET 2011

Kur vispaar rodas idejas ka nu visu baigi pashiem sev jaasarazho? Kam
tas vajadziigs, ja kaukur kaiminjos var dabuut leetaak? Sen pagaajushi
laiki kad kaada valsts vareeja pastaaveet pati par sevi, nodroshinot
sevi ar visu.
Cita lieta ka jaaspeej piedaavaat kautko uz aarpusi, ar ko buutu
iespeejams nopelniit truukstosho resursu iepirkshanai, bet baidos ka
tas nu letinjiem pa speekam nav un diezvai jebkad buus, deelj
veesturiskaa pieraduma kautvai. Visi pieradushi tikai gaidiit kad
kaads kautko noorganizees, un uzbaaziisies ar milzu algu:)

KPL