[Autoliste] Re: Vakardienas Domburshovs

raimonds.v krani at inbox.lv
Tue Feb 22 11:08:41 EET 2011

 Tās " lokomotīves" jau rodās, kad izmantojot masu informācijas
 līdzekļus un naudu, tiek saskalotas smadzenes. Kā rezultātā
 savēl tās lokomotīves, kuras to sastāvu velk tur kur viņām
 vajag, nevis tur kur tas paredzēts. To jau mēs redzam 20
 gadus, ka tas sastāvs konkrēti ievilkts purvā. Tas nav tikai
 jaunā laika/vienotības " nopelns", tas ir arī to
 partiju nopelns kas bija pirms viņiem.
 Arī uz pedējām vēlēšanām mazās partijas( demokrati.lv,
 razotajalatvija, par prezidentalu republiku, latvija preidnet'ala
 valsts un citas) tika konsekventi ignorētas no masu informācijas
 līdzekļiem. Tajā paša laikā valdošais sastāvs rēgojās visās
 ziņās intervijās, raidījumos utt.
 ramonz
 ======
 Citējot *Juris Knakis <lubes at inbox.lv>*: