[Autoliste] Re: Vakardienas Domburshovs

Juris Knakis lubes at inbox.lv
Tue Feb 22 08:37:44 EET 2011

> Vispaar jau Janis D lieliski formuleeja - saits ir shausmiigi
>  nepaarliecinoss, taapat kaa partijas personaalijas un programma ;)
>  Politika lielaa meeraa ir paarliecinaashanas maaksla ;). IMHO ljoti
>  maz cilveeku partijas programmaa atradiis sev buutiskas lietas.
>  Ernests
 Mjā, kad tā paskatās, tad tiešām nepārliecinošs... Incanti,
 kāpēc? Personālijas ...
 nu nav tur nevienas, pat maziņas "lokomotīvītes" (vai
 autovilcēja, lai būtu bikiņ
 arī par auto :-)))) ) :-)))))) Un īstenībā vienīgais,
 kuru es personīgi atpazīstu, ir tas pats "solidārists" Sūna ...
 kurš ir viens no
 IMHO ir viens no lielā skaita personāliju, kuras neko neražo un
 neražos pēc
 definīcijas :-) Varbūt iesaistīties un sagraut no iekšpuses?
 Ruu
 P.S. Programma nepārliecina - nekas nav minēts par "sili"
 Ruu
 P.P.S. "No katra pēc viņa iegribas, katram pēc viņa
 vēlēšanās!" :-))))))))))))